baka kladdmuffins!

tjenare!
idag har jag varit i skolan,
samma tråkiga ämnen..
JAG HATAR MATTE KAN JAG LOVA!
aja iallafall,
vi hade roligt på rasterna men inte på lektionerna.
På rasten köpte jag en muffin MUMS!
ska baka idag också hade jag tänkt typ kladdmuffins är typ sugen på att baka haha!
ikväll blir det också idol [ missade igår ]
pågrund av att vi var med klassen [ klassträff ] det var fett roligt!
vi grillade mashmellows och andra godisar haha,
och så sjöng vi och typ prata!
o fotboll o en annan konstig lek haha:)
sjukt mysigt var det.
kom hem typ halv 9 så hann inte se idol för jag duscha [ LUKTADE GANSKA MYCKE RÖK FRÅN GRILLNINGEN ] :O
aja det var allt!
pusss










bilderna från söndagen med clara! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0