rebecka e min bästavän

hej jag&rebecka sitter i korridoren o chillar.
vi har ganska tråkigt,
vi sitter bara vi datan men aja bättre än inget.
dom andra har provet nu haha stackars dom, men vi har ju haft det så:)
vi ska spela dom här låtarna på musiken: Hey soulsister, dynamite, wonderwall o en låt som jag inte vad den heter hihi, men alla rösta bort '' just the way you are - bruno mars ''
DEN SOM ÄGER, JAG VILLE HA ME DEN FAAAN OCKSÅÅ :(
jag saknar min storasyster amanda, tagga hon kommer på onsdag.
imorgon är det exakt en vecka tills jag fyller år jippii äntligen 13 hehe, är galet taggad!
då ska min storasyster komma o farmor o farfar niceeee yes.
och i helgen är det halloween o då ska jag vara me typ rebecka&johanna kanske några till vetinte:)
aja de blev ett lite längre inlägg nu thihi.
pussen/alva



 saknar..

 saknar..

 saknar..

 saknar..

 saknar..

 saknar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0